Bluzka i spódnica - idealne na imprezę.

Dzień Kobiet - takie piękne święto, które tak na prawdę może i powinno trwać cały rok. Każda z nas pragnie czuć się piękna nie tylko od święta ale codziennie. Czasem wystarczy lekki makijaż i już jest lepiej, ale są dni takie jak ten 8 marca, kiedy pragniemy czuć się wyjątkowo.

Tam gdzie mieszkam zorganizowano, jak co roku, imprezę dla każdej Kobiety ze wsi. Świetna inicjatywa, każda z nas mogła w ten dzień "zabłysnąć". W tym roku postanowiłam sprawić sobie nową sukienkę, a ponieważ z sukienki nic nie wyszło, przerobiłam ją na bluzkę i spódnicę. Jestem z tej decyzji dużo bardziej zadowolona.



Materiał zdobyczny, czarny połyskujący na spódnicę i bluzkę, a na jej wierzch dodatkowo żorżeta, która leżała i czekała na swoją kolej już dość długo, bo dobre kilka lat. Kupując ją nawet nie myślałam nad tym, że sama będę szyć i to w dodatku z  niej.

Spódniczka z zamkiem z boku, dość krótka podwinięta na taśmę termo.



Bluzka bez zamków i guziczków, wkładana przez głowę, jest wystarczająco luźna by tak ją zakładać. Na wierzch naszyta luźniejsza w kształcie bombki druga warstwa. Do tego ramiona zakryte mini rękawkami.




Całość prezentuje się przyzwoicie, a jak pogoda dopisze to i może na modelce zdjęcie zrobimy, bo niestety na imprezę pobiegłam tak szybko, że nie zdążyłam zdjęć w domu zrobić, na miejscu no cóż... :D


Jak Wam się podoba?
Liczę na szczere komentarze.
A może coś byście w niej zmienili?
Buziaki.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

 

Flickr Photostream

Instagram

Poznajmy się

Jeśli tylko chcesz się dowiedzieć o mnie czegoś więcej zapraszam na stronę O MNIE bądź do napisania mi wiadomości prywatnej. Pozdrawiam Agnieszka.