Spódnica z koła dla Mamy i Córki

Widząc ten czarno-biały materiał na jednej z grup sprzedażowych nie mogłam mu się oprzeć. Zamówiłam dwa metry wiedząc, że pierwszą rzeczą jaką uszyję będzie spódnica - oczywiście z koła - takie lubię najbardziej. Później materiał dotarł, a sugestia kilku osób podsunęła myśl, żeby uszyć zestaw dla Mamy i Córki. Wiedziałam też, że mam ku temu idealne modelki. 




Zabrałam się więc do pracy. Po dłuższych przemyśleniach uszyłam spódnicę z na ściągaczu. Dzięki temu może ją ubrać zarówno Kobieta z rozmiarem 34 , jak i z rozmiarem 40. Podobnie ma się rzecz przy dziecięcej. Spódnicę ubierze dziewczynka 2 letnia ale także jak widać na poniższych zdjęciach 5 letnia. 



Sama sesja wyszła super, zdjęć mam tak wiele, że ciężko było wybrać te najlepsze. Mam nadzieję, że spódnica jest wystarczająco widoczna na każdym zdjęciu. Liczę też na wasze szczere opinie, żeby mieć motywacje do kolejnych wyzwań szyciowych. 









0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

 

Flickr Photostream

Instagram

Poznajmy się

Jeśli tylko chcesz się dowiedzieć o mnie czegoś więcej zapraszam na stronę O MNIE bądź do napisania mi wiadomości prywatnej. Pozdrawiam Agnieszka.