Sukienka a`la bluza dla dziewczynki

Wielkimi krokami zbliżają się 5 urodziny mojej córeczki. Bo choć mam dwóch synów mam też córkę. Piękne. Co prawda to moja bratanica a zarazem chrześnica, ale po części jakby córka. Dzięki temu mam możliwość szyć dla niej sukienki i spódniczki.

Ostatnio pokazywałam Wam spódniczkę TUTU, teraz uszyłam dla niej przy okazji jej urodzin sukienkę z dresówki pętelki 240 g. w piękny wzór Myszkę Minnie. Początkowo miała być bluza, dlatego też sukienka przypomina bardzo bluzę. Ostatecznie jestem zadowolona, luźna, do kolana z kapturem. Idealna na chłodniejsze dni, zamiast kurki do leginsów. Zdjęcia nie oddają uroku, być może dlatego, że nie są na modelce.











Jak uszyć taką sukienkę/bluzę z kapturem zobaczyłam na youtube u CoZaSzycie. Genialne tutoriale, wiele bardzo zbliżonych do moich wersji szycia. Opcja szycia sukienki razem z rękawem jest bardzo wygodna. Nigdy jeszcze tak nie próbowałam ale widzę, że nie dość że szybko to jeszcze ładnie się prezentuje.

Jak Wam się widzi taka wersja?


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

 

Flickr Photostream

Instagram

Poznajmy się

Jeśli tylko chcesz się dowiedzieć o mnie czegoś więcej zapraszam na stronę O MNIE bądź do napisania mi wiadomości prywatnej. Pozdrawiam Agnieszka.